Blog

« Terug naar overzicht

“Another day at the office”

Door: Shilair Meriwani - Algemeen Directeur I

 

Dinsdagochtend 22 februari, het is kwart voor 9 's ochtends. Het is ongewoon koud in vergelijking met de afgelopen weken. Voordat ik op de fiets stap, wikkel ik mijn sjaal nog een keer om mij heen. Onderweg naar huis denk ik terug aan de afgelopen week. Het is een onstuimige week geweest.

 

BigBrain.nl is in het verleden bij elke uitbreiding versnipperd in verschillende B.V.'s. De uiteindelijke constructie bestond uit vier B.V.'s en een B.V. i.o. Vorige week is besloten de verschillende B.V.'s te fuseren tot de BigBrain Group. Een fusie die veel werk met zich mee brengt. Het begint met vergaderen, verdeling van aandelen en het vereffenen van schulden en eindigt met verschillende tripjes naar KvK, notaris en de Belastingdienst. Het blijkt een grote taak.

 

Op de fiets probeer ik te bedenken of ik wel aan alles denk of dat ik misschien iets over het hoofd zie. Eenmaal op kantoor aangekomen bel ik met Philippe van Leeuwen, collega en toekomstig Financieel Directeur van de BigBrain Group. Er staat een vergadering gepland voor morgen en alle taken zullen besproken en verdeeld worden. Het gesprek geeft me een geruststellend gevoel en ik kan me weer op de taken van de dag richten

 

Het fuseren is slechts een onderdeel van de fase waarin BigBrain.nl zich nu bevindt. Vernieuwing, verbetering, verdieping en vooruitgang zijn de vier v's waar het omdraait. Het product is goed en veelbelovend, de uitvoering ervan behoeft verbetering. En dat ondergaat het nu. Naast de fusie staan er veel meer veranderingen op de agenda.

 

BigBrain.nl zal een dezer dagen een nieuwe layout krijgen. Onze IT-afdeling, heeft er weer een kunstwerk van gemaakt. Met de nieuwe layout kwam ook het verzoek om teksten aan te leveren en te herzien. En dat vergt tijd. Een product juist te verwoorden is uiteindelijk de kracht van je product.